Időtartam
8 x 45 perc
Részvételi igazolás
igény szerint
Csoportlétszám
10-20 fő
Tamás Csilla

stúdióvezető, tréner
Bár továbbra is töretlenül hiszek az integrált marketingben, a józanság beláttatja velem, hogy az online marketingnek egyre nagyobb arányban kell szerepelnie a vállalkozások kommunikációs arzenáljában…

A folyamatos tartalomkényszer kihívást jelent?
Tankoljon fel ötletekkel,
információkkal, gyakorlati tanácsokkal,
melyek segítenek abban, hogy
soha ne merüljön ki!
Miben nyújtunk segítséget?
Ült már úgy a monitor előtt, hogy elképzelése nem volt, miről írjon blogbejegyzést, milyen posztot tegyen ki a Facebook-ra? Tudjuk, a kérdés költői…
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, kis túlzással azt mondhatjuk, hogy manapság szinte „mini média”-ként kell működnie, azaz napi szinten kell friss hírekkel szolgálnia, tartalmakat produkálnia magáról, a piacról, a vevőkről, azok problémáiról és természetesen a megoldásokról. Óriási kihívást jelent ez a vállalkozók többségének; legtöbb esetben ráadásul ez a bizonyos tartalomkényszer nagy adag alkalmatlanságérzéssel is párosul: „nincs ilyesmihez tehetségem, soha nem tudtam írni” – felkiáltással. De ha érez magában 20%-nyi kreativitást e téren, már jó hírünk van az Ön számára, ugyanis a szakemberek szerint a tartalomgyártás 80%-ban struktúra, és csak 20%-ban igényel kreativitást.
Képzésünkön abba a bizonyos 80%-ba kap betekintést, amit – ha van tehetsége, ha nincs – el tud sajátítani, meg tud tanulni, és a gyakorlatban tudja alkalmazni. Ha túljutott a kérdésen: kiadja-e a szövegírást, tartalomgyártást vagy csinálja a cég maga – hiszen a vásárlót, annak igényeit, a piac aktualitásait, kihívásait, a terméket mégiscsak százszorta jobban ismeri – szánjon egy napot arra, hogy megismerje, milyen eszközök állnak rendelkezésére abban, hogy napi szinten változatos, hasznos és nem utolsó sorban értékesítést támogató tartalmak jelenjenek meg cégéről és termékéről különböző online felületeken. Ismerjen meg olyan szövegírási technikákat, témaötleteket, praktikákat, amelyek segítségével a napi munka szintjén jelentkező online kommunikációs feladatok le tudnak egyszerűsödni úgy, hogy a kreativitáson és a hatékonyságon mindeközben nem esik csorba!
Kiknek ajánljuk?
- Azon cégek vezetőinek, illetve marketingeseinek, melyek online kommunikációja éppen megújulóban van. A napi szintű tartalomgyártással még barátkoznak, de már igyekeznek egyre több életjelt adni magukról az interneten.
- Az online eszközöket aktívan és sikeresen használó cégeknek, melyeknek mindig jól jön a kreatív impulzus, az inspiráció, új ötletek, hogy a folyamatos tartalomszolgáltatásban soha ne fáradjanak el, képesek legyenek frissen, naprakészen tartani a kommunikációjukat, még hatékonyabban tudják alkalmazni az általuk már használt eszközöket.
Milyen témákat érintünk?
Miért kap egyre nagyobb hangsúlyt a tartalommarketing?
- A Google algoritmusok nyomában
- Értékesítés és tartalommarketing
- Vevőedukáció
Mit érdemes tudni a tartalomfogyasztóról?
- Reklámpszichológiai alapok
- Az „internet népe”
Milyen eszközök állnak rendelkezésre?
Néhány szó a „műfajokról”
A tartalomgyártás kihívásai és megoldásai
- Hogyan tudsz egyedi lenni/bizalmat építeni?
- Szövegírási tippek
- Tartalomgyártási praktikák
Program
9.00 – 10.30 1. blokk
10.30 – 10.45 kávészünet
10.45 – 12.15 2. blokk
12.15 – 13.15 ebédszünet
13.15 – 14.45 3. blokk
14.45 – 15.00 kávészünet
15.00 – 16.30 4. blokk
16.30 – 17.00 kérdések

Jelentkezzen Tartalommarketing képzésünkre!
Leírás
Időtartam: 8 x 45 perc
Dátum: hamarosan…
Helyszín: 1146 Budapest, Thököly út 58-60 (OKISZ irodaház)
A képzés díja: 22.000 Ft + áfa, azaz bruttó 27.940 Ft., amely tartalmazza a(z)
- 1 napos tantermi képzést
- az elhangzottak vázlatos kivonatát nyomtatásban
- 1 óra személyes konzultációra szóló kupont (melyet a képzést követő 3 hónapon belül, előzetes időpont-egyeztetéssel, lehet beváltani)
- meleg ebédet, szünetekben kávé, víz, aprósütemény, üdítő
Egyéb információ:
A képzésen saját laptop használatára van lehetőség, a teremben vezeték nélküli internetkapcsolatot tudunk biztosítani ingyenesen.